Thursday, September 4, 2008

POLEMIK PRAKTKUM


Isnin Minggu depan sudah mula untuk mendaftar penempatan Praktikum
Polemik dalam benak pemikiran untuk menentukan lokasi praktikum....
masih lagi dalam pemilihan..
Walaupun telah ditetapkan lokasi oleh penasihat akademik, namun kartasis jiwa memberontak untuk membuat pilihan kali kedua ( tukar sama suka)

Beberapa sekolah yang menjadi pilihan :

King George Secondary School, Seremban, N9. atau;

High School Port Dickson, N9. atau;

SMK Wangsa Maju, Kuala Lumpur. atau;

La Salle, Klang, Selangor. atau;

Methodist Girl School (Sentul), Kuala Lumpur. atau;

SMK Sungai Kertas, Gombak, Selangor.

p/s: ini baru praktikum, demand melampau tul...haha tapi aku tetap nak demand sebab ianya berlaku dlm masa 4 bulan.,.

2 comments:

nurulnadiah said...

bestnya kalo dpt pegi gombak tuh
huhu

aku plak yg g kg ko kat rawang wat praktikal

musafirnya aku

aku target nak praktikal kat klate jer

aqilahhanis said...

salam. sedar tak sedar dah nak praktikal dah senior sorang ni. Realitinya subjek moral perlu diajar dalam bahasa inggeris kan disekolah-sekolah? Kami pun nak praktikal sem 8 jugak. huhuu