Saturday, August 30, 2008

Kisah Pecah Rekod 2


Ada Apa Dengan Tempurung Kelapa?

Ok. Setiap kita punya cara tersendiri untuk mewarnai sambutan hari kemerdekaan negara bukan?! Pelbagai cara diguna supaya hasil kita tu tampak menarik dan istimewa. Begitu juga kisahnya dengan kolej kediaman saya. Kolej Harun Aminurrashid atau nama panggilannya KHAR sahaja. Saya sangat sayang kolej saya ini ya. (^.^)

Ada Sesuatu di Sebalik Tempurung ini =)

Dua tiga hari yang lepas, saya agak pelik bin ajaib tau, bukan apa, banyak betul longgokan tempurung kelapa di bawah blok tiga kolej kediaman saya ni. Pada mula-mula tu, banyak jugak saya dengar suara-suara kurang selesa, yelah, tempurung kelapa ni bila berlonggok ada baulah sikit kan. Serius. Memang pening sket bau die. Menyusuk hidung jugak la. Heheh. Tapi kan, even bau macem ke, mucuks ke, hasil dari tempurung ni memang buat mereka-mereka yang bersuara sumbangs tu, terdiam seribu bahasa. Lidah sah-sah la kelu tak terkata kan. Hah. Saya yang mula-mula tertanya-tanya, akhirnya menjadi amat kagum dan bangga ok!

Nak tau kenapa?

Meh ikut saya!

ok! Ini dia longgokan tempurung kelapa tadi

Kesungguhan AJK Pelaksana

Semua sangat-sangat komited bekerja tao..!

Meh Teropong sket!

and now..

** countdown Please =p **

................

..............

............

.........

...............................

.........................

..................

.............

.......

..

Tadaaaaaaaaaa!

fuh fuh fuh (tarik hembos napas!)

Inilah Hasilnya!

Sangat Cantik dan Marvelous bukan? Hohoho

Ada sesape yang tak setuju ngan saya? =p

Close up sket

Close Up tang ni plak

&

Tahniah Buat Semua AJK Pelaksana!

Saya sangat bangga dengan usaha kalian semua ok!

** Sedang menghitung hampirnya detik Ramadan Al-Mubarak
Bulan yang penuh dengan kerahmatan dan keampunan =) **

Entri ini diambil dari blog sahabat saya yang cantik, cute dan tomey orangnya - Nadia Yuna

No comments: