Monday, April 14, 2008

Debat oh Debat..Anugerah oh anugerah


Alhamdulillah disaaat saat akhir era kepimpinanku di Universiti walupun kapasiti yang kumiliki terlalu kecil (presiden Penyayang, Mt Debat dan Ketua Orator UPSI) ianya tidak langsung menjadi penghalang bagiku untuk maju dalam arena kepimpinan kapasiti yang aku miliki..bulan 4 ni tiga majlis anugerah berlangsung..dan semuanya aku mendapat undangan, cuma dua sahaja aku dapat hadiri satunya tidak dapat hadir kerana terlibat dengan program penyayang kedesa...

Malam Penghargaan Kebitaraan Kolej Harun Aminurashid 2007/2008
(30 Mac 2008)


Aku tidak dapat menghadiri majlis ini kerana terlibat dengan satu program penyayang. Alhamdulillah aku menerima anugerah Kokurikulum terbaik..

Malam Anugerah Ketrampilan Pelajar UPSI 2007/2008 (5 April 2008)

Syukur padanya seperti semua sedia maklum, Kelab Penyayangku mendapat anugerah Kelab Bukan Akademik Terbaik bagi sesi kali ini dan keputusan yang tidak disangka-sangka, aku mengekalkan posisi anugerah khidmat masyarakat untuk kesekian kalinya

Anugerah Gemilang Debat UPSI 2007/2008 ( 7 April 2008)

Alhamdulilah juga aku mendapat anugerah Emas Debat BM UPSI bagi sesi kali ini dan juga Anugerah Pencapain terbaik IPTA..

Huhu tq semua atas usaha dan kerjasama..biarlah aku akhiri posting blog akuni dengan kata-kata ini.

"walau ada impianku yang tidak terlaksana, namun aku berjaya buktikan pada tahap kapasiti minima seseorang juga boleh berjaya"...

No comments: