Wednesday, April 23, 2008

Kenangan..

Maaf resolusi gambar agak kecil

Entah kenapa setelah solat Maghrib, belek2 buku dan baring atas katil...
aku teringatkan kawan2 semasa sekolah dahulu....Kenangan bersama kalian memang tak dapat dilupakan..kalian lah pengubat luka duka dan nestapa..hari2 yang dilalui memang tidak sabar ditempuhi..macam2 peristiwa sering bermaian didalam hati...

6 Atas Dediaksi satu nama yang tak akan kulupakan...kawan-kawanku, bob,daus,hadi,adi,naim,nuzul,as,wani,pja,aan,ilah amin,ilah amt,ilah karim,sweeta,suria,juli,jalut,nana,eija,aje,nini,amy,sam,shima dan ada beberapa nama lain lagi yang tak sempat nak sebut..akan aku ingat sampai bila-bila..mana mungkin akan kulupakan semuanya...

Kisah yang tak akan aku lupakan sepanjang bersama kalian sudah tentulah kisah2 manis antara kita semua : kisah Naim berada pada ranking pertama dalam lentera 6 AD dahulu...Kisah nya yang macam (takperlu aku tulislah) membuatkan aku tak lupa sampai bila2...Naim is my best friend yang suka sangat buat ayat..haha..dan telatah manjanya...well tak mungkin dilupakan..

Pengalaman bersama semua memang tak dapat nak diluahkan semuanya...dalam idea membuak2 ada namun nak mengeluarkannya agak sukar..namun percayalah biara siapapun saya, biar sehebat manapun saya, dimana saya berada, Kawan2 6AD akan tetap dalam ingatan.....

No comments: