Sunday, March 2, 2008

Bulan MAC yang terlalu sibuk

Emm mula dalam mingguni ( bulan MAC) mulalah aktiviti ku yang sangat sibuk dengan pelbagi program kat universitinih...walaupun akau hanya memegang sekelumit jawatan dikampus namun bebanannya terlalu banyak..

8 Mac
Sudah tentulah aku akan bergegas pulang ke rumah bagi memilih tampok kepimpinan temapatku iaitu di Rawang, Selangor. Nasib baik tidak jauh kerana selepas selesai aku mengundi aku terus bergegas semula ke UPSI untuk program seterusnya.



9 Mac
Setelah aku bergegas pulang kerumah selepas mengundi hari ahad nih aku ada program merakyatkan seni...aku terlibat dalam beberapa aktiviti..Program ni anjuran MPP kawan baikku juga YB Nur Izwan..walau tiada sebarang undangan tapi aku tetap sertai beberapa aktiviti.

14 Mac
Walaupun harini hari jumaat namun program tetap diteruskan. Pada hari ini anak2 buahku (Caring Club) anjurkan Coretan Perpaduan sempena Perkampungan Malaysia MPP.. aku tak terlibat tapi bestnya jadi VIP juz untuk sampaikan hadiah mengiringi TNC HEPA..harap program success..

15 Mac
Pada hari ni akau ada dua program; pertama program Jalinan 3 anak yatim dan yang kedua Penyayang UPSI - UTEM...mana kau nak pergini? aku x decide lagi...sebab dua2 penting..teringatkan adik2 angkat kat rumah2 anak2 yatim dan rakan2 dari UTEM yang datang berkunjung...emmm pening-pening

16 Mac
Tak sempat berehat lagi 16 hb ni ada taurnmnt Bowling pulak untuk Kelab Penyayang UPSI..penat tak penatlah..ni program pertama aku jadi pengarah semsterni setelah semuanya aku bagi pada anak2 buah aku....kononnya santailah beb...

22 & 23 Mac
Dua hari ini sudah tentu memenatkan dan memeningkan kepala.Apataknya pada tarikhni berlangsungnya Debat Piala VC UPSI kali ke-5..aku terpaksa all out dengan jadi judge, teknikal dan Protokol...siapalah agaknya akan menangye? harap KHAR akan membawa semula piala nih..

29 Mac
Pada malamni akan diadakan MALAM GEMILANG DEBAT'08 @ MGD yang menjadi dambaan segala aktiviti Orator UPSI..nantikan siapa yang akan membawa trofi Perdana?...tunggu. aku ditugaskan sebagai pengarah program.. sesuatu yang membebankan.,.

30 Mac
Penyayang Ke Desa. AKtiviti insyaallah akan diadakan di Sungai Slim..

31 Mac

Pada hari ini tepat jam 12 maka tamatlah semua jawatan2 ku yang kusandang selama setahun.. antaranya:

Presiden Kelab Penyayang UPSI
MT Kelab Pengucapan Awam UPSI
Penasihat 2 Kelab Orator KHAR
Sahabat Mahasisiwa Universiti

selepas ini sudah tentulah akan tumpukan dalam dunia pembelajaran..Kepada yang baru teruskan komitmen dan kejayaan kalian...

No comments: