Friday, February 29, 2008

Tahniah AYu...OIAM 2



Tak taulah..aku taklah minat sangat dengan industri hiburannih..but untuk OIAM ni aku obses sangatnak tengok sebab ada AYU..dulu masa OIAM1 aku memang pernah tengok ayu dan harap sangat dapat masuk..last dia tercicir then x dpt masuk...tapi bila tahunni dia msuk aku pun tengok lah every week...(mcm tengok drama TV dah tengok sekali dua berkali2lah tengok akhirnya)...

Pencapaian ayu memang aku banggakan..sebab bagi aku ayu menyanyi dengan ikhlas,jujur dan tidak hipokrit..Dahulu masa season1 dia penah bawa tunjuk rumah dia dekat Sabah tu..memang keluarganya agak sederhana...maka pada tahap ini usaha pengorbanan dan perjuangannnya sudah terbalas...tahniah ayu..

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Raja Azrul said...

hurm..tak minat sgt oiam, tapi overall ok ar..ayu menang!

Erm..bila ar boleh jumpa lagi yerk korang sumer..hihihi!!