Friday, February 29, 2008

MMMMMMMMMMEMBOSANKAN

Ntahla sejak akhir-akhirni aku rasa kuliah terlalu membosankan. Lect aja tak faham, kuliah yang membosankan. Tapi sebagai seorang mahasisiwa aku perlu sudahkan tempoh pengajianku yang semakin sampai pada klimaksnya. Bermula sekolah tadika sampai sekarang aku masih mengahadap buku dan buku. Aku rasa sudah tiba masanya aku berbakti pula pada keluarga..Dah tiba masanya aku memikirkan fasa kehidupan yang seterusnya membina keluarga dan menjadi entiti baru kelompok masyarakat..dan bukan berstatus pelajar lagi. Kata orang belajar tiada hentinya..ya aku setuju.. tetapi belajar secara ikhtisasnya cukuplah bagitu, namun pembelajaran secara tersembunyi akan kuteruskan..manataknya..bakal cikgukan..mana mungkin aku akan sepi tanpa pelajaran..InsyaAllah 2010= aku bergerlag CIKGU HAIRUL FAIEZI.. .

No comments: