Friday, February 29, 2008

Rindu yang tak boleh DITIPU



Harini 28 Feb bersamaan kempen Penamaan Calon General Election yang masih berlangsung dan juga Pertandingan Futsal Amal Kelab Penyayang aku...huhu memang sibuk macam2 program. Cuma setelah hampir lebih 2 bulan semester baru dibuka aku rasa sungguh RINDU sangat untuk menjadi pengacara..tidak pernah sehebat begini rasa dalam diri aku..kerana selalunya awal-awal semster dah penuh undangan menjadi MC nih...

Bila tengok kawan-kawan menjadi MC rasa rendah diri sangat..aku bukan pengacara yang bagus dikampus tetapi aku cukup berminat dengan tugasan ini..well korang tahu aku suka bercakap...mungkin inilah titik-titik permulaan zamanku berakhir- seorang MC idola yang telah pencen...

Pasrah dengan apa yang berlaku, kini aku akan lebih santai dengan tidak menyertai beberapa program universiti.Sudah tiba masanya zaman sebagi mahasiswa biasa menyerap dalam diri aku.

Tapi weiii.... aku betul-betul rindu menjadi pengacara..lepasni ada undanganje aku ambil..
020105_0929_1
Kepada adik2 yang telah menjadi eMCee kini, teruskan bakat yang adatuh..jgn sia2 kan bakat kalin semua...

No comments: