Friday, February 29, 2008

eMMM entahlah

Tadi semasa solat jumaat, aku duduklah dengan class mate aku. Tiba2 datang Idil Il Hafiz, dak PSR 3rd year..dia borak2 arr pasal study, election and cam2lah sebelum masuk waktu solattuh...beliau juga berbicara pasal kosnya (PSR) yang sudah tiada jabatan lagi , pengurusan yang susah DLLN...cerita punya cerita (walau aku malas nak layan) masuklah bab2 MPP UPSI nih...macam2 citelah..akupun iayakan aja...isu bus..walau aku tau situasi sebenar tapi aku malas cakap banyak sebab dalam masjidkan..(yang diani pulak peramahlah gila, x henti2 cakap)..well ada beberapa pandangan dia betul juga..

"kita risau kalau sem depan MPP kita kalah pasti Pro pembangkang akan kuasai kampus, masatuh susahlah nak posting..MPP sekarang x nampak wat ape2..budak2 ingat manifesto dorang suma, nanti kalahkang susahje..kita nak posting mcm mana?"

ADA rasionalnya juga..

TUP22 jeng22..Hanif ada kat belakang kitorang (MPP dan juga kawan kelas aku..)Kiranya sentap makhayamlah...Disini aku rasa macam bersalah sangat..coz walau aku x timbulkan isu2 MPP nih tapi aku tetap berborak ngan idil pasal MPP ni..

Sekarangni aku takut dak2 MPP pandang serongkat aku plak..well siapalah akukan kan UPSI tapi sedikit sebanyak menjejaskan hubungan rakan2 MPP yang majoriti semua kawan2.

EMMM entahlah... benda nak terjadi...

No comments: