Friday, February 29, 2008

Saya Cintakan Awak



Hari tu kita gaduh.
Saya main-main.
Awak ingat betul-betul
Tak tau nk buat mcmana lg
Lantak awk lah

Semlm kita berselisih..
Saya buat x tau j
Awak pandang saya
saya terus berjalan

Saya nmpk awak
Saya nk panggil
Tapi awak x toleh
Sebab saya panggil awak dalam hati
Bodohnya saya..

Awak tegur saya
Saya buat x tau j
Tapi awak xtahu happynya saya

Saya dengar awak cerita
Awak kata dah jatuh cinta
Sedihnyer saya

Awak keluar tgk wayang
Saya pun
Awak keluar dengan dia
Saya tengok aje

Awak call saya
Mengacau betul.tgh tido lah
Saya layankan aje
Awak ckp awak dah putus
Saya senyum sampai ke telinga
Tapi awak tak nampak

Saya cakap..
Kesiannya awak..
Hipokritnya saya

Hari ni hari jadi saya
Tapi awak luper
Saya sedih.
Tapi takpe.awak bukannya sesiapa
Awak mintak maaf
Saya senyum aje
Saya kata tak kisah

Awak belanja tgk national treasure
Ish.. tak romantik nyer
Tapi best per

Saya dapat bunga
Cantik.suker sgt
Tapi tak tahu sape pengirimnya
Awak nampak
Awak terus balik

Saya panggil awak
Tapi awak tak toleh
Saya Cuma nak bgtahu
Awak.!!!!!LORI¬!!!!!!!!!

Saya kejar awak
Awak terus jalan
Saya tolak awak.
Awak jatuh.

Saya nampak lori
Betul-betul depan saya
Kalau ia sempat
Saya nak bagitahu.
Awak..
SAYA CINTAKAN AWK

4 comments:

Pjoyz xXx said...

Ni bebtol ke propa je nih??

Raja Azrul said...

betul ker nie? jwb sket...

noor shida said...

huhu..tu kan citer, kat mane2 leh jmp..wei, awek tu perkenal kat aku dulu, klu x, x mau aku wat rombongan masuk minang, huhu...
ngantuknyer (~_~), tht's y aku nyibuk kat blog nie..

Perindu Pena said...

cun awekz...