Tuesday, February 12, 2008

Debat Naib Canselor Interkolej Kali Ke-5 UPSI..

Huhu pening2 pagi bukan jadi alasan aku nak taip storynih..malam tadi baru selesai aku meeting debat naib canselor interkolej.. Perancangan masih diperingkat awal..aku dilantik menjadi sekretariat Protokol dan sambutan..huhu kerja memeningkan telah sampai...memang risau coz khalayak yang hadir sudah tentu Bonda tercinta Prof Dato Aminah (VC UPSI)..emm pening aku.. dibuatnya...

Berbalik kepada debat ni, dulu masa aku 1st year, huhu ntah apa2 ntah aku debatkan..masatuh aku wakil Kolej Harun Aminurrashid. Fazuan team KHAR1 aku KHAR3.. nak jadikan cite, team aku ngan fazuan layak kesuku..sayangnya team kami dua-dua tewas..aku tewas dengan team ustazah MATUN..dan Fazuan tewas dengan team KUO...mantap sangat Matun masatuh...Final menemukan KZ 1 dan KZ2 (team matun lah ni bersama Ihya juga)..walau team Matun tewas margin kecil tetapi memang dia havoc sangat..apataknya best speaker lagi...aku?? emm masatuh bodohlah sangat debat-debat nih..





1 comment:

Pjoyz Zul said...

Ko promote diri la nih ek??? hahahahaha... aku maybe pi tgk pidato antarabangsa kot... huhuhuhu