Thursday, February 7, 2008

Akhirnya...

Sudah lama tak menulis..aku sebenarnyapun bukan suka nak menulis..
Ni pun tengah free sambil2 sibuk nak translate bahasa ni. Hush sem nih asingmnt banyak nye arrr..paling tention coz dlm bi. Aku dala bodoh sangt tang BI nih..hantamje arr..But particularly proud this semester because own lecturer from outside the country (foreign). Indeed enjoy learn in his class. Profesor Dr Stefen's thanks on guidance supply Communication subject and Consumer... ha tengoklah BI aku tunggang kelabut...apa nak buat bodoh BI..

Berbalik kepada topik akhirnya.... Vog5_3
Akhirnya aku dapat juga tempat ketiga dalam debat dunia IPT ni.. walaupun taklah berprestij tapi kira ok lah...dari U ALLL semua??? ha jawab.. huhu..
Yang sedihnya kalah separuh akhir dengan UIAM margin 0.43..huhu tu yang frust the menonggeng tuh...nasib penentuan tempat ketiga dan keempat menang dengan UKM..kalau tak sedey balik tangan kosong..keempat...mesti UKM sedey gila2..(ariya and abg bob kesian u all punya junior..tapi prestasi jnr u all bagus sgt..patutnya penganjur bagi juga tempat ke-4) Rezeki jah takde.. well dapat no3 maka ku angkut RM900...++-- dapatla RM200 sorang..Oklah..satu manifestasi baru.. Tahniah INRA,NAdia dan IYA..tak lupa team UPSI A..walu u all masih baru tapi okes lah..kan...GITU???>.Untuk rekod aku tidak pernah menyertai lebih dari dua debat..hanyalah ASTA dan ROYAl...tujelah yang termampu.. Sebabbbbbb aku bukanlah bagus sangat macam U all sumaVog1_1

1 comment:

Pjoyz xXx said...

Tahniah atas kejayaan tempat ke-3 ASTAR. apapepon ko tetap vogue!!